bortskämd..

Hej bloggen/fina läsare!
Blev hemma från skolan idag också. Börjar få tillbaka rösten, vilket känns ungefär SÅHÄR skönt! Igår lät jag helt förskräckligt. Fick knappt fram ett enda ord. Vaknade iallafall relativt tidigt imorse, och gick upp och gjorde lite läxor.

Sen åkte jag och pappa (som också är sjuk) och hämtade ut mina kläder från H&M på Grillen. Mina kängor, en sjal och lite annat smått hade kommit. Resten kommer i slutet av månaden och i Oktober.

Sen åkte vi till handen för att köpa en klocka och då vill pappa plötsligt gå in på Expert? Och vet ni? HAN KÖPTE EN NY DATOR TILL MIG!!! Förstår ni vilken pappa man har? Jag har nog världens bästa pappa!

.. Jag känner mig jätte bortskämd ..







Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyckost Vad blev det för dator ? :) kram

2010-09-02 @ 17:32:49
URL: http://molliew.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart kommer bootsen ifrån :)?

2010-09-02 @ 18:11:37
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: Anonym

skiiiiitsnygg klocka! vart har du köpt den & hur mycket kostar den? :)

2010-09-03 @ 19:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0