café momo

Hallå små solstrålar!
Hoppas allt är bra med er. Själv mår jag helt great! Dagen har rullat på med jämna steg. Slutade 15.15 och åkte hem en stund och sedan mötte jag upp Cicci på bussen och tog en tripp till handen för en fika på Momo. Fasen vad länge vi satt och snackade.

Men det kändes så jäkla skönt att få prata och bara umgås med henne igen. Var ju ett tag sen, alldeles för länge sedan! Efter timmarna på Momo gick vi runt och kikade lite i affärerna. Jag hittade ett par gammelrosa chinos för 74 kr, kap kap kap! Dem hade kostat 300 innan så det var värsta fyndet.

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och vänta på att CSI ska börja. Har tittat på det varje kväll nu, så gálet bra! Imorgon blir det nog en lugn dag. Ska bara hem och plugga efter skolan och sen färga håret. Har ju skolfoto på fredag så lite goodie måste man väl se. Här kommer lite bilder från idag iallafall.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0