friday peeps!

Hej underbara läsare!
Statistiken stiger mer och mer för var dag som går. Har bara er att tacka, ni är så fina. Kom iallafall i princip nyss hem. Åkte till handen med Nathalie efter skolan då hon skulle små shoppa lite. Sen mötte Gustav och Adam mig och vi gick hem till Gustavs nya lägenhet, grattis till den!

Där satt även Anton, Simon och en annan kille och spelade fifa. Var där i ca en timme, sedan begav jag mig till tåget med Simon och Anton i sällskap. Stötte även på Pierre och hans kompis och gjorde sällskap med dem hem. De följde mig till grinden och allt, sött. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen får vi se vart kvällen slutar.

Ha en jätte härlig fredag gott folk! ♥



Dagens outfit.


Kommentarer
Postat av: Clara

Så snygg Fia!

2010-09-24 @ 22:47:38
URL: http://belief.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0