grym lördag!

Hallå bloggen och alla finisar!
Gårdagen blev faktiskt riktigt lyckad. Kom till Gustav och förade lite, sen efter ett tag åkte vi brudar ner till Nynäshamn vidare på jakt efter fest. Kom hem till Rebeccas pojkväns vän Niklas. Trevligt var det. Efter ett tag gick vi hem till Rebecca där vi skulle sova.

Kom hem till henne vid 04.00 tiden skulle jag tro. Är sjukligt trött just nu och vill bara lägga mig i sängen och sova några timmar men icke sa nicke, för jag ska dra mig emot handen hem till Gustav och träffa han och Adam och sen ska jag på fotbollsmatch med dem. Kul kul!

Vill tacka er brudar för att ni gjorde gårdagen så jävla bra! Älskar er ♥


Såg att det var någon som undrade var mitt linne var ifrån,
- Det är ifrån Gina tricot och köptes i somras. Finns nog inte kvar tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Sofie

vart kommer jeansen ifrån? :)

2010-09-26 @ 21:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0