mina favoriter!

Godkväll kära vänner!
Det bli inget långt inlägg det här, passar nämligen på att skriva mellan pauserna av idol. Hade skoljoggen idag i skolan. Det gick sådär, mitt knä började krångla och nu kan jag knappt gå. Surt! Men nu är det avklarat iallafall, sprang 6 km och det var skitjobbigt på ren svenska!

Efter skolan åkte jag till handen för att träffa favvo killarna Simon och Adam som satt och fikade på Momo, som vanligt. Sen stötte jag även på mina favorit tjejer Sofie och Clara. Gick runt med dem och kikade i lite affärer. Hittade superfina örhängen som var på rean, kaaap!


Dagens, ganska tråkig outfit.
Höga jeans - Gina tricot
Svart slapp tröja -
Gina tricot
Leopard örhängen -
Cubus
Klocka - Regal "Ur & penn"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0