no time!

Hej bloggen och alla finisar!
Har precis skrivit klart två inlämningsuppgifter samt övat in några instuderingsfrågor. Känns faktiskt rysligt bra! Skönt att kunna lämna allt det där bakom sig ett tag framöver. Efter skolan åkte jag och min fina vän Nathalie till handen och tog en fika på Momo. Pratade om allt. Drömmar, nuet, framtiden, killar etc.

Sen åkte vi hem hit och åt middag hemma hos mig. Efter tvättade jag hennes hår och vi tvättade även mitt med silver shampoo, så nu är det mer åt det guldiga hållet än orange (lite orange kvar, men fortsätter jag såhär så blir det nog rätt bra tillslut) så det känns jätte skönt! Nu ska jag tvätta ansiktet och lägga en ansiktsmask, behövande! Hoppas eran dag har vart bra!


Kommentarer
Postat av: elin hultman

Vad har du för silverschampoo? jag har ett jätte bra som du skulle kunna få om du vill, om det inte är det du redan har förståss! puss

2010-09-16 @ 14:01:59
URL: http://elinhultman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0