nutte och te

Hej fina läsare!
Kom hem för ett tag sedan. Kände mig inge bra så traskade hem innan lunch. Nu har jag gjort te och två rostmackor med nutella på, finns inge godare! Denna dagen började jag med en rejäl försovning iallafall. Jag och Malin skulle egentligen ha tagit 08.30 tåget tillsammans men jag vaknade i princip då så hon fick åka ensam.. Duktigt av mig, är inte så speciellt förvånad.

Ikväll blir jag nog bara hemma. Skulle egentligen ha gått och sett Hoffmaestro på Grönan ikväll, men jag har varken lust eller ork längre. Vet att jag kommer ångra mig imorgon men men så är läget just nu. Antar att många utav er ska gå och se dem ikväll, så hoppas ni får en trevlig kväll halvt ihjältrampade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0