overdrive or something

Hola amigos! Que tal?
Hoppas det är bra med er. Med mig är det helt okej. Är bara så himla trött på detta piss väder. Hatar det rent ut sagt! Men kom iallafall hem för ett tag sedan och har precis tryckt i mig plättar, kalasmätt är jag! Förresten, vi hade skolval idag. Har ni också haft det? Jag gjorde iallafall ALLA fel man kunde göra när man skulle rösta. Jätte bra gjort av mig, det kändes ju väldigt great!

Nåja, ska inte tråka ut er mer om det. Slänger kanske in ett inlägg senare angående mitt hår om färgningen etc. Samt hårprodukter jag använder mig utav för tillfället. Nu ska jag dricka te och titta lite på film, sen mot mormor och säga hej! Take care sweeties.




Todays dresscode.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0