school picture

Hallå bloggen och alla fina människor!
Jag ska snart gå och lägga mig. Känner mig lite risig, ont i huvudet och näsan rinner, känns inte så kul nu när helgen börjar närman sig och allt. Men hursom så hade vi iallafall skolfoto idag. Vet inte riktigt om det kändes så himla bra faktiskt..

Hade största puckot till fotograf iallafall. Upp med huvudet, ner med huvudet, fram med vänster kinden, eller ta höger kind istället, upp med hakan i taket, ner med hakan, vrid dig lite, luta huvudet bakåt, luta det framåt, vrid knäna åt höger, nej förresten åt vänster! Jag höll iallafall på att strypa honom ett tag..

Efter skolan åkte jag iallafall hem till Malin med henne och Ida och tittade på repriser från Idol, riktigt mysigt att umgås med tjejorna igen som de gamla tiderna. Sen åkte Ida hem och vi satte på en ny film och sen tog vi en promis hem till mig, där jag lagade middag till oss. Superbra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0