Bad update

Riktigt dålig uppdatering idag men jag har haft fullt upp!
Började med nationella imorse i engelska, uppsatsskrivning och jag tror att det gick rätt bra för mig. Jag valde ämnet kärlek eftersom att det finns så mycket att diskutera och uttrycka sig om. När jag kom hem åkte jag direkt till gymmet.

Sprang 6 km på bandet, körde lite mage och armar. Var inte alls peppad idag så det kändes rätt meningslöst att ens åka dit. Sedan jag kom hem från gymmet har jag suttit med kalla kriget och repeterat och repeterat. Skrivit provtext efter provtext. Har snappat upp lite mer än vad jag kunde innan så ett G borde jag iallafall kunna sätta imorgon. Nu måste jag verkligen sova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0