En klippa i stormen

Hej på er allihopa!
Hoppas allt är bra med er. Själv mår jag sisådär, pollenallergiker så det skriker om det! Men annars är det faktiskt riktigt bra. Påtal om ingenting så var det riktigt kämpigt att ta sig upp imorse. Kunde inte somna igår och sovde i drygt 4-5 timmar inatt om ens det?

Hursom så slutade vi runt 15.00 idag och Isak körde hem mig igen. Missade bussen hem med en minut så han var gullig och skjutsade mig. När jag kom hem hade mamma köpt såna där mackaroner så vi satt och drack kaffe och pratade. Kändes riktigt skönt efteråt, min klippa i alla lägen. Hon står alltid på min sida. Så tacksam. Nu kom pappa precis hem med lite grejer från h&m som jag beställt.
På återseende med bilder på sakerna.


En bild från spexfotot, haha så jävla ful (jag alltså)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0