Friday friday friday!

Äntligen är det fredag igen!
Jag har suttit och jobbat med mitt evolutions arbete sen jag kom hem från skolan och jag är äntligen klar med mitt arbete. Skrev nationella idag också som gick oförväntat bra?! Jag var 2 poäng från mvg vilket både gjorde mig jätte glad och oerhört irriterad. Två poäng?
Herre min skapare.

Imorgon kl 11.00-16.00 ska jag jobba på Paus. Jag ska hjälpa Martiha med förberedelser inför ett kalas. Det ska faktiskt bli roligt. Efteråt ska jag köra ett snabbpass på gymmet och sedan träffa Nino. Mina tjejer åkte ju på cup i Katrineholm idag med innebanylaget (sätt några mål för mig) så jag är helt solo i helgen. Nu ska jag sätta på en film och hämta ett glas cola.




Mina favoriter!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Har redan satt ett för dig skruttan! Saknar dig här ska du veta <3

2011-04-09 @ 18:56:32
URL: http://belief.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0