Home sweet home

Nu är jag hemma igen!!
Har haft det så himla skönt där uppe. Det är en helt annan luft och vi har haft det hur varmt som helst. Tur att man packade med sig vinterjackan och termobyxorna.. Jag och Rebecca har suttit ute och solat hela dagarna där upp vilket har resulterat till en massa färg. Yes! Har även bränt mig lite på bröstet.

Idag fyllde förresten min fina lillsyster 14 år. Det firade vi med grillat och prinsessatårta igår eftersom att vi skulle sitta i bilen hela dagen idag. Men nu tänkte jag avrunda här för imorgon är det skola igen och vi har utegympa direkt på morgonen.. Död åt Tungelstaskola säger jag bara.







Bilder från igår när vi firade lillasysteryster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0