Longdress

Godmiddag kära vänner!
Alldeles strax ska jag bege mig mot tåget då jag ska möta upp Nathalie i vh. Vi ska sola lite och sedan ska jag spendera lite tid med henne. Var ett tag sedan och jag behöver verkligen prata av mig lite.

Dagen har gått relativt fort och vi började med matte imorse (inte idrott, trodde det var måndag) och vi gjorde testnationella i matematik. Hade idrott som sista lektion men våran lärare dök aldrig upp så Isak körde hem mig på hans moppe. Nu luktar mitt hår förjävligt.. Ses på stan svennebanan!


Körde på långklänning idag, hade dock en annan innan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar du aldrig ditt gamla hår?

Asså du är söt i allt men dina ögon lös mer när håret var mörkt :)

2011-04-26 @ 21:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0