Mother F

Hej på er kära läsare!
Jag vet inte vad det är med mig men jag har aldrig tid med bloggen längre. Lägger den åt sidan mer och mer nu känner jag. Det kanske är dags för mig att sluta blogga.. Finner ingen motivering. Lägger nog bloggen på hyllan snart. Aja, idag åkte jag och Nathalie hem till mig efter skolan och fikade.

Sedan åkte vi hem till henne för att träffa Tony som äntligen kommit hem från Växsjö. Efter det gick jag till gymmet. Sprang i 30 minuter och avslutade på crosstrainern. Var nästan påväg att börja spy efteråt. Skönt att få komma igång med träningen igen. Har verkligen saknat den! Nu måste jag börja avrunda för imorgon ska jag upp tidigt och förbereda mig inför Nationella (engelska) som ni måste hålla tummarna för! Godnatt med er nu så hörs vi mer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0