Olika världar

Sitter i sängen och känner att jag borde plugga..
Men jag har verkligen ingen ork alls överhuvudtaget. Har hur mycket grejer jag behöver göra klart men jag klarar det inte just nu. Har på sistonde skjutit upp allting.. Har tappat fokus helt på skolan. Det är inte roligt längre. Vill bara bort från skit skolan..

Ska alldeles strax hoppa in i duschen och passa på att göra en hårinpackning. Igår kväll var jag hemma hos Nino och vi bakade scones kl 03.00 på natten. Dom blev faktiskt jätte goda. Eftersom att jag somnade på tok alldeles för sent igår så ska jag försöka lägga mig rätt hyfsat idag. Avrundar här nu.




1: Våra scones
2: Ninos fina kissemiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0