Shrimp sandwich

Börjar med att be om ursäkt för en riktigt dålig
uppdatering från min sidan både igår och idag. Igår gick jag i skolan till 14.00. Hela klassen gick till konsum parken och köpte glass tillsammans. Jag testade den nya daim glassen me päronsmak och den kommer nog att bli den nya sommarfavoriten. Efter skolan åkte jag till gymmet. Sen vidare till handen för att träffa Rebecca som skulle shoppa lite. Jag köpte ett par asballa örhängen.

Sen kom Nino och hämtade mig och vi hämtade sedan Sofie och åkte ned till Nynäshamn och hälsade på min kusin och tittade på hans nya lägenhet. Sen åkte vi hem till Nino där hans pappa bjöd på middag. Världens starkaste wok, men det var jätte gott! Imorse åkte jag hem till Sofie där det bjöds på jätte goda räkmackor. Vi satt ute i vårsolen och åt och pratade en massa. Avrundar här nu.



Kommentarer
Postat av: Sofie

VACKER BILD SOFIA!!!! skit på dig...

2011-04-16 @ 17:38:02
URL: http://belief.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0