Summer feelings

Godkväll allihopa! Åh vilken härlig dag det har varit.
Igår åkte vi (tjejerna) med Rasmus och gänget till Dalarö strand. Vi satt och grillade köttbullar, sjöng med till gitarr och satt under filtar tillsammans. Kändes verkligen som om det var sommar. Vi kom hem ganska sent och jag och Rebecca somnade i sängen med
 varsin onepiece på hehe..

Idag åkte vi (jag och Rebecca) in till stan för att ta en lunch tillsammans med fina Sofie. Vi satt på en uteservering i flera timmar och jag hade bara långklänning på mig? Och bara ben? Så himla skönt och jag frös ingenting? Sommar känslor. Sen gick vi och kollade på balklänningar och jag tror att jag har hittat min, kanske. Nu kom vi precis hem från solakuten och ska titta på BB.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0