Sunshine in my face

Hej på er allesammans!
Jag har precis avnjutit en kaffelatte ute på altanen i solen. Känns dessutom som att jag har fått lite färg i ansiktet också. Score! Imorse åkte jag till frissan för att både färga min utväxt och klippa några slitna centimeter. Sofie följde med mig och jag tyckte verkligen synd om henne som fick sitta och vänta på mig i drygt 2 timmar. Men fint blev och det var väl huvudsaken.

Efter det promenerade vi till tåget. Åkte till haninge centrum för att jag skulle titta efter en onepiece som jag hade sett inne på ginatricot. Hittade ett par söta spetsshorts samt en snygg långklänning (kommer upp i bloggen senare) och sen fick jag världens beslutångest MEN jag köpte en onepiece. Kommer endast använda den hemma tror jag hehe..


Snyggot Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0