Svar på tal..

Postat av: Anonym
Vart kommer shortsen med solbrillorna och den vita blusen med spets på ifrån? Sjukt fina :)

Sv: Shortsen är ett par vanliga jeans från början men som en tjej sedan har klippt sönder och sytt fast lappar på. Blusen har jag ingen aning om vart den kommer ifrån tyvärr..

Postat av: Anna
När kan du visa bilder på ditt rum? Favorit väska du brukar använda? Vad har du för mobil? Du är så snygg. Kram!! :)

Sv: Just nu är mitt rum en enda stor röra så det får bli om ett tag då det är snyggt och städat. Min favorit väska är den jag använder just nu i skinn med ett stort nitkors på. Jag har en iPhone som jag är helt beroende utav. Tack så mycket gullis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0