Ute på landet

Godkväll bloggen & fina läsare!
Har precis bakat en kladdkaka som nu står i ugnen. Igår jobbade jag från 11.00-16.40 och hjälpte Maritha med catering. Vi hade runt 50 st gäster som vi skulle finnas till för och det gick faktiskt jätte bra. Jag kände att jag gjorde bra ifrån mig vilket jag också fick höra. Hon var jätte nöjd över min insats och ville gärna ha med mig på fler sådana uppdrag!

Efter jobbet hämtade Nino mig. Vi åkte först och handlade tillbehör till tacosen på affären samt lite lördagsgott. Sen åkte vi hem och tillagade allting. Efter en stund kom Markel och Micaela förbi en stund. Sen åkte vi hem till hennes moster och spelade kort. Jag som inte kan någonting annat än "finns i sjön" lärde mig ett par nya spel lekar. Vi körde tecknet men Markel fuskade bara så det var inge roligt. Vi kom hem rätt sent och somnade på en gång.

Imorse åkte vi först till affären och köpte med oss "frukost" sen åkte vi till Ninos landställe där hans mamma och hennes sambo bor för tillfället. Medan Nino och Benke tvättade hans bil och dammsög den invändigt så satt jag och pratade med hans fina mamma. Det var ett tag sedan jag träffade henne så det var jätte mysigt. Sedan grillade vi och sen därefter åkte vi hem. Riktigt mysig helg!



Bild från idag ute på landet


Kommentarer
Postat av: Micaela

Han erkände igår när ni hade gått att dom hade tecken under bordet och att han snodde poäng när inte vi såg :p

2011-04-10 @ 21:45:55
URL: http://micsys.blogg.se/
Postat av: Micaela

Han erkände igår när ni hade gått att dom hade tecken under bordet och att han snodde poäng när inte vi såg :p

2011-04-10 @ 21:46:02
URL: http://micsys.blogg.se/
Postat av: Micaela

Han erkände igår när ni hade gått att dom hade tecken under bordet och att han snodde poäng när inte vi såg :p

2011-04-10 @ 21:52:26
URL: http://micsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0