Tired of being tired

Godagens solstrålar! Vilket härligt väder det är ute.
Kom till skolan 08.30 imorse. Vi träffade några som skulle hålla olika föreläsningar om deras yrken. Jag fastnade lite för grafisk design om jag ska vara ärlig. Sen gick jag hem och åkte till gymmet. Sprang 30 minuter på bandet och sen körde jag lite axlar och bröst. Kommer få världens träningsvärk imorgon.

Sen gick jag hem till Nino och var där en stund. Nu har jag precis ätit och ska alldeles strax göra en stor kopp med te och lägga mig i sängen och titta på film. Blir så trött på att jag jämt ska vara såhär trött hela tiden. Imorgon är det iallafall fredag och på lördag är det valborg. Jag ska spendera valborg med tjejerna och vi ska grilla och sen fiesta så det kommer bli SÅ bra!


Kommentarer
Postat av: Micaela

sv Tack sötis!

2011-04-30 @ 14:28:04
URL: http://micsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0