120 år ♥

Hej på er nattugglor!
Jag sitter nyduschad och känner mig helt slut i kroppen. Var och gymmade med Sofie och Nino idag och det känns verkligen måste jag säga. Mina armar!! Gick iallafall i skolan till 15.00 och åkte direkt till handen med tjejerna. Vi fikade på momo och pratade om precis allting. Så himla skönt! Sedan drog som sagt jag och Sofie till gymmet. Hon körde på stenhårt!

Sen jag kom hem har jag suttit bänkad i soffan framför derbyt. Aik - Djurgården och det gick rent ut sagt på ren finspråklig svenska åt helvete! Vi torskade och inte nog med det utan på årsdagen, men jag anser att straffavgörande är som att kasta tärning! Nu ska jag torka håret och ringa ett samtal





Bilder från idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0