Café momo

Hej på er allesammans!
Kom hem för ett tag sedan från haninge centrum. Är hur hungrig somhelst just nu och allt jag tänker på för tillfället är mat! Nåja, åkte iallafall med tjejerna till Paus efter skolan för att prata sommarjobb med Marita. Hon fick våra nummer och skulle höra av sig. Måste bara säga att hon är nog en utav de trevligaste jag har träffat (utan att smöra) så nu får vi hålla tummarna!

Efter det åkte vi till handen och gick till café momo och tog en fika. Stötte på Simon, Adam, Anton och Nisse där också. Trevligt att träffa grabbarna som man inte har sett på ett tag. Vi pluggade lite och satt och pratade om lite allt möjligt. Jag skrattade så att jag fick kramp i magmusklerna! Mina mysiga tjejer. Nu ska jag öppna spanskan och plugga lite..



Kommentarer
Postat av: Clara

Schysst alföra!

2011-02-08 @ 18:43:11
URL: http://belief.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0