Nynäshamn för en femma

Godeftermiddag små solstrålar!
Ligger i sängen och missbrukar coca cola. Är HUR trött som helst. Igår var vi som sagt i Nynäshamn hemma hos Rebecca. Vi hade det jätte trevligt. Dock blev det lite för mycket.. Vi tog sista tåget hem och Sofie följde med mig hem så sov vi här.

Imorse när vi vaknade tittade vi på Trassel och den är helt sjukt bra! Jag är helt förälskad i den. Efter filmen gjorde vi frukost och sen tog vi en långpromenad i kvarteret och pratade om allt möjligt. Kändes jätte skönt efteråt. Ikväll ska jag vara med tjejerna så vi får se vad som händer.




Gårdagens klädsel

(Hade dock inte det där fula hippiebandet, fick det när jag köpte mina nya shorts på BikBok för att jag hade handlat över 300 kronor, bara så ni vet liksom)


Kommentarer
Postat av: Anonym

helt galet jävla snygg är du!!

2011-02-19 @ 16:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0