Sthlm's city

Hello reader's!
Ligger i sängen med datorn och en kopp te på magen. Ska snart stänga ner och sova. Idag har det vart en jätte mysig dag tillsammans med mina tjejer. Claras pappa gräddade himelska vofflor till oss imorse och gjorde oss varsin vaniljlatte. Kände mig lite som en prinsessa.. Sedan åkte vi in till stan där vi lunchade tillsammans på Sandy's och sedan strosade vi runt inne på Åhlens.

Sen åkte jag hem till Mimmi och åt middag med hennes familj och tittade på Solsidan. En stund senare kom Nino och hämtade mig. Igår var vi i handen och förade hos Stanze, sen hamnade vi i svartbäcken hos Fabian & Lucas. Vi spelade kortspel och bara hade det trevligt. Blev en rätt lugn kväll. Det var allt för mig, vi hörs mer imorgon och sov så gott allihopa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0