Tjejmiddag

Nyduschad och klar sitter jag i sängen i brist på fantasi.
Jag ska väl antagligen gå och lägga mig om en liten stund. Har sovmorgon imorgon vilket är riktigt skönt. Igår var vi som sagt på tjejmiddag hemma hos Mimmi där det bjöds på god mat och sedan dansmatta. Jag och Tessi åkte lite senare med Nino och Bladh till Anton där vi var ett tag.

Idag har jag inte gjort så mycket. Har tittat på Sverige - Finland (Sverige vann såklart) hemma hos Nino och han lagade middag och efterätt till mig. Sedan skjutsade han hem mig och nu sitter jag här. Imorgon ska jag antagligen gymma efter skolan och sen bara hem och ta det lugnt. Det är ju Alla Hjärtans-dag imorgon så vi får se vad som händer. Det var allt för mig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0