Tjejmys

Hallåhallå nattugglor!
Kom hem för ett tag sedan. Har vart hemma hos Sofie hela kvällen. Vi bakade pizza tillsammans och sedan tittade vi på Karlsson på taket (så jäkla härlig) som man inte sett på evigheter! Man kan ju inte bara inte älska världens bästa Karlsson?

Hursom så kom lite vänner förbi senare mot kvällen. Vi lyssnade på musik och bara hade det trevligt och sjöng sing star. Vissa hade man inte träffat på hur länge som helst så det var super att få träffa dom godingarna igen. Imorgon ska jag eventuellt till Kista i jakt efter bl.a. en balklänning. Fortsättning förljer..




Btw så var jag hos frisören idag och jag blev inte nöjd för fem öre.
Jag har spikraka toppar och mitt hår är jätte kort.
Måste försöka lösa detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0