Happy new year!

Nytt år, 2011! Fan jag känner på mig att det här är mitt år.
Igår var det hur trevligt som helst. Först åt vi alla 9 brudar middag hemma hos mig. Vi fixade oss och lagade maten tillsammans. Sedan efter maten och  den goda efterätten begav vi oss mot vendelsö. Där spenderades hela kvällen och natten. Vid 00.00 slaget blev det skumpa och nyårskyssen fick jag av ALLA mina favorit tjejer.

Jag, Sofie, Clara och Rebecca sov hemma hos mig inatt och vi kom i säng runt 06.00 tiden. Vaknade kl 13.00 av att Sofie och Rebecca hade gjort frukost. Mimmi kom hit också och nu har vi precis kommit hem från håga pizzerian efter att ha väntat i drygt en timme på våra kebaber..
Helt sänkt!








SÅ himla lyckat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0