TBS öppethus

Hej på er kära vänner!
Det blev ingen uppdatering igår och jag ber om ursäkt för det. Igår var jag med Mimmi hela dagen, vi var på fest i nynäs och i handen (valla) och hade det super't! Vi blev hämtade runt 03.00 tiden av Linus, Nino och Bladh och kom i säng runt 04.30. Gick upp imorse och tog 10.30 tåget med Clara och Sofie in till stan.

Vi gick på TBS öppethus och sen gick vi runt i stan och åt god lunch samt shoppade lite på rean. Jag fyndade ett par jeans inne på cheap monday + monki. Hittade även en äckligt snygg ring. Ikväll ska vi hem till Mimmi och köra en sleepover med film och en massa frukt!





Haha jag dör! Tok älskar den här bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0