Torsk

Har precis kommit ut ur en varm dusch.
Ska snart göra lite te och några smörgåsar och lägga mig bekvämt ner i sängen. Har ingen sovmorgon imorgon (som vi alltid annars brukar ha) så jag ska snart sova. Kl 15.15 ska jag och Mamma träffas på Fokus imorgon sen ska jag fika med mina tjejer i haninge centrum.

Gick i skolan till 14.00 idag, hur skönt somhelst att få sluta tidigare på en måndag som denna. Åkte hem och la mig på soffan, somnade i ca 20-30 minuter. Välbehövt. Pappa och jag åkte till Fokus en snabbis, sen fort som tusan hem för att inte missa matchen. Aik - Färjestad som slutade med torsk. Det var en jäkligt viktig match men turen var inte på vår sida idag. Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0