Farsta centrum

Godkväll kära vänner!
Hoppas allt är bra med er, själv mår jag helt okej. Har lite ont i halsen samt väldigt trött efter Peace & Love resan.. Tar nog några dagar till att återhämta sig. Idag vaknade jag ensam hemma hos Nino då han hade åkt till jobbet kl 06.00.

Gick upp och gjorde frukost och la mig sedan i hans soffa tillsammans med Silver (katten) och somnade sedan ca 20-30 minuter. Vaknade och gjorde mig sedan i ordning. Tog 13.10 tåget från vh med Cecilia för att luncha tillsammans med henne i farsta. Hittade även lite fint på rean. Visar lite senare för nu ska jag göra mig en stor kopp te.
Vi hörs lite senare!



Gullnosen, jätte mysigt att få träffa dig igen (♥)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0