Nåttarö

Hej allihopa! Hoppas allt står väl till med er.
Själv är jag svintrött och funderar starkt på att ta mig en powernap eller något i stilen. Igår åkte jag och Sofie till Nynäshamn direkt efter jobbet. Där tog vi sedan färjan tillsammans med Felix, Jesper & Amanda mot Nåttarö där våra vänner befann sig.

När vi kom dit så gick vi först 1,7 km och som tur var så hade pärlan Joacim redan satt upp tältet när vi kom fram! Vi satte oss sedan på några klippor och åt lite, senare satte vi oss i sanden med allihopa och bara hade det jätte mysigt. Vaknade dock 05.00 utav värmeslag i tältet imorse, så jag och Sofie gick och tog oss ett morgondopp och det var fan svinkallt!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0