Solen skiner och jag..

Sitter fortfarande inomhus i min säng..
Ska alldeles strax göra mig en kopp kaffe och sätta mig på altanen. Behöver frisk luft samt tid för att rensa skallen lite. Igår medan jag låg och tittade på film så kom C&S inspringandes i mitt rum och "försökte skrämma mig" vilket inte gick så bra..

Dom stannade ett ganska bra tag och jag bjöd dom på bullar som jag fick med mig från jobbet igår. Sen hade mina föräldrar gäster här så det spelades lite musik vilket slutade med att vi alla stod och dansade till swedish house mafia - save the world, mycket najs! Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske ska träffa Nino lite senare men vi får se. Puss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0