Super härlig dag

Hej på er allesammans!
Ber om ursäkt för en rätt usel uppdatering idag. Men jag har mer eller mindre haft fullt upp hela dagen. Vaknade upp hemma hos Nino imorse och tog mig hem vid 09.00 eftersom att han åkte iväg tidigt och jobba. Väl hemma packade jag väskan och begav mig till Nynäshamn.

Där mötte jag Sofie, Cecilia och Sanna som låg på Nicksta och solade. Jag hade med mig kycklingsallad och sockerkaka som jag bjöd dom på. Vi låg där i flera timmar och jag tog även mitt första dopp för i år i havet (stolt badkruka osv). Sen åkte vi hem till mig och låg vid poolen ett tag.

Ikväll har vi vart hemma hos Sofie och myst på deras uteplats. Var även första gången som jag såg deras nya hus invändigt. Vi har även ätit en jätte god sallad och grillat köttbullar (vår grej) och suttit ute i några timmar och pratat om allt mellan himmel och jord. Nu blir det sängen för min del för imorgon så kommer tjejerna hit för lite poolhäng. Godnatt finisar!







Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte skriva lite om dina vänner?

vilka som har blogg o sånt :) as bra blogg btw!

2011-07-09 @ 15:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0