Bad update

Hej på er allesammans!
Min uppdatering är verkligen urusel. Hur som så är det mycket som händer just nu, mycket som man vill hinna med osv - därav får bloggen lida. Igårkväll var jag hemma hos Nino. Vi tittade på en sjukt bra film, faster tror jag att den hette. Somnade väldigt sent så var helt död imorse när mamma ringde mig.

Pappa kom sedan och hämtade upp mig och vi åkte till Port73 och köpte nya skor. Ikväll vet jag inte vad som händer men det visar sig väl. Vi ska eventuellt hem till en killkompis i handen men innan det ska tjejerna komma hit och ta en drink på altanen (♥)



Kommentarer
Postat av: jackie

snygg brud, hoppas allt är bra med dig! :)

2011-06-05 @ 23:20:00
URL: http://jackiekung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0