Det regnar här i Stockholm

Hallå i lingonskogen!
Kom nyligen hem från stan då jag har vart på bio med Sofie, Nino, Linus och Bladh och sett Baksmällan 2. Den var riktigt bra faktiskt, fast 1:an är bättre. Innan så åkte jag och Sofie in själva och åt lunchbuffé inne på Pizzahut. Jag åt tills jag nästan storkna. Rullade därifrån nästan.

Tittade även i lite affärer på rean och hittade en jätte söt "poncho" liknande tröja för 100 kronor vilket var ett riktigt kap från min sida. Sen införskaffade jag mig även en ny bh, behövligt. På tal om dålig uppdatering så var jag och Sofie hos Jocke igår så därav fick bloggen lida. Nino kom senare och hämtade oss och jag åkte med honom och sov. Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0