Heldag shopping

Åh vilken jäkla daaaaag!
Jag har spenderat i princip hela dagen i haninge centrum med Clara & Sofie, och fråga inte hur för det vet vi inte ens själva.. Jag fick iallafall med mig två linnen, en helt ok tröja, korsett, brillor och gudomlig parfym. Gick loss idag och är numera pank men som tur är så kommer snart lönen samt barnbidraget.

Igår övernattade jag och Clara hemma hos Sofie. Vaknade relativt tidigt imorse och då hade sötan (Sofie) gjort i ordning frukost till mig och Clara. Efter frukosten åkte vi iallafall till handen och vi har bara tittat i affärer hela dagen och ätit på kolgrillen. Riktigt skön dag med tanke på piss-vädret. Latero



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0