Liseberg med klass 9A

Hallå bloggen! Hoppas allt är bra med er.
Själv mår jag hyfsat - pollenallergiker. Jag ska alldeles strax bli upphämtad av mormor då jag ska till frisören och slinga mitt hår samt testa olika balfrillor. Vet inte alls hur lång tid det kommer att ta men Nathalie kommer dit senare och håller mig sällskap.



Igår var vi som ni redan vet på Liseberg. Vi åkte in till centralen med 07.30 tåget och åkte sedan med SJ till Göteborg. Vi var där hela dagen och det var faktiskt riktigt roligt! Jag gick med Nathalie, Isak och Sebastian från klassen och vi hade det jätte roligt. Vi åkte den nya åkattraktionen som är nordens högsta på 146 m upp i luften! Jag trodde jag skulle dö!! Sen gick vi i spökhuset och det var fruktansvärt.

Vi kom fram till Stockholm vid 00.30 inatt. Jag och Nathalie slocknade på en gång när vi kom hem. Skoldagen idag har förövrigt vart helt meningslös. Vi har tittat på film och i stortsätt haft rast hela dagen. Imorgon är det bal och då ska vi bli bortslussade till ett hemligt ställe? Avrundar här nu.





Kommentarer
Postat av: -

det är inte en bal, det är en fest ;)

2011-06-09 @ 01:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0