Med andra ord

Hej på er små solstrålar!
Hoppas allt är bra med er. Jag kom precis in från att ha legat i solen ett tag på altanen. Städade rummet tidigare idag och hittade först 500 kr i ett kuvert, senare hittade jag tre 50 lappar i ett annat. Från att vara urfattig är jag nu 650 kr rikare.

Igår var Sofie, Clara och Nino här och vi satt på altanen och spelade spel och mös. Vi spelade världens roligaste spel som heter "med andra ord" men igår var det inge roligt för jag förlorade.. Innan jag och Nino begav oss hem till honom blev det ett nattdopp i poolen. Ikväll ska jag på bio med lite goda vänner och se baksmällan 2, hoppas den är lika bra som den första!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0