Peace & Love

Hallå bloggen! Ber om ursäkt för taskig uppdatering.
Igår var vi ju som sagt på bio och såg Bad Teacher och den var faktiskt jätte bra! Efter filmen åkte vi hem till Rasmus och satt på hans altan och mös. Jag och Clara bakade kladdkaka som vi bjöd alla på. Efter det tog jag och Joel bussen hemåt.

Idag har jag vart i handen och köpt en fördelsedagspresent till min fina Clara som fyller år när vi är på Peace & Love festivalen, grymt! Köpte även en spetsklänning till mig själv. Dagen har också gått åt till att packa och det har tagit sin lilla tid. Sen har jag också vart hemma hos Nino och myst lite med honom innan jag åker iväg. Nu ska jag dubbelkolla packningen. Latero



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0