Studentmottagning: Nino

Igår var jag på världens finaste killes studentmottagning.
Kom lite senare eftersom att jag skulle bygga på mina fransar men det löste sig. När jag kom dit bjöds det på smörgåstårta och fika. Var där ett bra tag innan han och hans kompisar skulle vidare in till stan och klubba. Sen åkte vi skåpbil hem - inga kommentarer!! 

När jag kom hem åkte jag, Nathalie och Tony hem till Rasmus där det var fest. Det var jätte trevligt och efter några timmar så kom Isak och hämtade mig och körde hem mig. Frös som en jävla galning när jag satt på moppen! Idag ska vi iallafall fira mormor och det blir bland annat 5-kamp, vad som händer senare ikväll får vi se. Kommer kanske sova hos Nino. Puss & kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0