Sushi

Hej på er allihopa!
Hoppas allt är bra med er. Igår kväll var jag och tjejerna hemma hos deras klasskompis Josefin. Eftersom att det bara var deras klass där så kändes det väldigt konstigt. Så jag begav mig senare därifrån hem till Nino. Vi spelade spel och åt chilinötter, haha!

Vaknade runt 10.00 imorse och Nino körde mig till Paus där jag skulle ha ett möte med Maritha (min chef) så nu har jag fått mitt jobbschema över sommaren. Är överlycklig över att jag inte jobbar på midsommar, lycka! Jag jobbar enda in i augusti så det är toppen!

Efter mötet gick jag hem till Nino igen och somnade om (?) och mot 16.00 körde han hem mig och så köpte vi med oss sushi som vi åt tillsammans i bilen. Har dock ingen aning om vad som sker ikväll men eventuellt ska jag sova hos Nino. Ha en fin fortsatt kväll!



Kommentarer
Postat av: Nattiizen

Sushi <3

2011-06-16 @ 12:11:03
URL: http://nattiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0