Burlesque

Det blir ett natt-inlägg nu men jag har haft fullt upp idag!
Igår var vi som sagt på fest i Skogås. Var väl inget speciellt så jag tog det rätt lugnt. Sedan tog vi bussen till Vegabaren med Fabian, Freddan, Adam och någon till jag tappat namnet på. Chaffisen stannade mitt utanför entrén vilket var rätt (buss)igt utav honom haha!Imorse vaknade jag och Clara rätt så sent och gjorde en riktig frukost som bestod utav ägg, rostmackor, oboy och honungsmelon!

Efter frukosten mötte jag upp Mimmi på tåget för att köra ett pass på gymmet. Enligt henne så "körde jag slut på henne" men det är struntprat. Efter gymmet åkte jag hem och duschade och gjorde mig i ordning och sen kom hennes pappa och hämtade mig så åkte vi in till stan och gick på bio. Vi såg Burlesque och jag rekomenderar den starkt! Äckligt bra film och vilka pipor Cher och Christina Aguilera har, shises! Nu blev detta nästintill
en bok så jag avrundar här.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0