Fettisdagen

Hallå små solstrålar!
Jag är helt slut. Jag kom nyligen hem från Paus bagarstuga. Jag har jobbat där i några timmar nu på eftermiddagen/kvällen. Det gick jätte bra men det var otroligt hektiskt ett tag. Det är ju fettisdagen idag så ALLA skulle köpa semlor där. Fördelen med att vara på ett bageri är att man får plocka på sig allt som blir över. Så jag fick med mig två pappkassar hem med fikabröd/frukostbröd!

Förövrigt så har dagen vart riktigt bra. Gick i skolan till 15.00. Hade idrott som sista lektion och hade ett rytmikprov som jag fick MVG på woho! Sedan åkte jag & favorittjejerna till handen och tog en fika på café momo och pluggade lite (standard tisdag) och pratade lite skit. Mysig dag med andra ord!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0