In my mind (you are there)

Hallåhallå bloggen!
Väldigt glest med uppdatering både igår och idag.. Men i lördags var jag som sagt i Kista hela dagen och shoppade, lunchade och gick på bio med mina fina föräldrar. Senare mot kvällen åkte jag ner till nynäs på fest hos David. Det var helt okej där. På söndagen åkte jag och gymmade med mamsen. Vi körde ett ganska snabbt och enkelt pass vilket kändes skönt.

Idag har jag vart med Nino och han bjöd mig på kebab på håga. Det var nästintill äcklig gott och jag åt som en riktig gris! Sen åkte vi hem hit och tittade på BigBrother. Nu sitter jag här ensam och dricker cola samt äter banan, riktigt bra kombo! Imorgon ska jag eventuellt jobba på Paus bagarstuga i vh så vi får se hur uppdateringen lyder imorgon. Ciao



Just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0