Naturhistoriska museet

Godkväll mina fina läsare!
Min näsa rinner stup i ett och jag får hostattacker som varar i flera minuter?! Det är så jävla pinsamt att sitta och hosta som ett psykfall i minst 3-5 minuter bland folk. Jag hatar det här! Nog om det nu. Åkte in till stan med klassen imorse vid 11.00. Vi var på Naturhistoriska museet och fick en massa frågor som vi skulle svara på. Det var inte roligt alls utan bara segt.

Efter det så stannade jag, Nathalie och Malin kvar och gick till Sandy's och tog en riktigt lång och mysig fika. Länge sedan bara vi tre satt sådär med varandra. Vi pratade om allt mellan himmel och jord så det var super mysigt. Sedan tog vi en runda bland alla affärerna och jag fick med mig ett grymt snyggt nagellack som jag ska visa er senare. Dagen slutade perfa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0