Sunny day

Godkväll bloggen & fina läsare!
Jag är jätte jätte trött. Ska alldeles strax hoppa in i duschen. Imorgon är det skola - Hade studiedag idag. Sov hemma hos Nino inatt och vi somnade väldigt sent. Imorse stor städade vi hans rum + att jag tog hand om disken. Sedan åkte vi till donken och åt. Efteråt hämtade vi Kroon i Vh och sen fick jag skjuts hem.

Igår hade jag tjejmiddag och sen kom det lite folk hit. Jag hade det jätte trevligt och jag hoppas att alla ni andra också hade det trots vissa omständigheter. Det blev rätt så sent så när alla hade dragit blev vi tjejer jätte hungriga så Nino och Sofie turades om att grädda våfflor. Gullisar! Nu måste jag hoppa in i duschen och börja tänka lite på refrängen. Latero



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0