Svar på era frågor del 2

Postat av: Kajsa
Hur lång är du och du har skitfina ögon!
Sv: Jag är runt 1.65 cm skulle jag tro. Jag tycker att dom är skitfula men tack!

Postat av: Anonym
Är du inte kompis med cecilia längre ni verkar inte umgås?
Sv: Jo vi är fortfarande vänner och träffas varje dag i skolan. Vi umgås inte lika mycket på fritiden pågrund utav att vi nästan aldrig kan matcha in någon perfekt dag som vi båda kan. 

Postat av: Jenny
Vad har du för typ av musiksmak? Du är jätte vacker tjejen och förstätt precis som du gör.
Keep up the good work! ;)
Sv: Jag har en väldigt bred musiksmak. Jag lyssnar nästan på allting. Sånt där värmer så enormt mycket. Tackar så hemskt mycket!

Hej, älskar din blogg! :) 1. Vart har du köpt din klocka och hur mycket kostade den? GALET snygg!
2. Har du klippt av ditt långa fina hår? 3. Vart brukar du köpa dina kläder? 4. Favoritfilm? 5. Vad brukar du använda för smink? 6. Favoritartist/favoritband? 7. Vad gör du helst på fritiden? 8. Får du dricka, festa osv för dina föräldrar? 9. Har du testat röka eller röker du? 10. Har du några drömmar? 11. Framtidsplaner/framtidsdrömmar? 12. Hur ska den PERFEKTA killen vara enligt dig? Tacksam för svar! :)
Sv: Åh herre min skapare vad frågor! 1. Min klocka kommer ifrån UR&Penn och kostade runt 300 kr. 2. Ja jag har klippt ev en del, kapat av de slitna topparna. 3. Jag köper oftast mina kläder på hm, ginatricot, weekday, monki och vero moda bland annat. 4. Favoritfilmen just nu är nog "Hur många lingon finns det i världen". 5. Jag kan visa vilket smink jag använder i ett annat inlägg. 6. Favorit artist är helt klart T - Pain. 7. På fritiden umgås jag helst med mina vänner och tränar. 8. Jag får festa för dom, men alkohol är ingenting som dom gillar om man säger så. 9. Ja jag har rökt. 10. Jag har många drömmar. 11. Jag vill bilda familj, ha ett trivsamt jobb och en hållbar ekonomi. Sen vill jag resa mycket också. 12. Den perfekta killen enligt mig ska vara min egna motsats. Han ska vara ödmjuk, givmild och älska mig för den jag är. 

Postat av: Anonym
är du tillsammans med nino
Sv: Jag visste att den här frågan skulle komma. Men nej vi är inte tillsammans utan vi är bara vänner och inget annat. Vi träffas lite då och då men endast som vänner. 

Postat av:
Vilka inställningar har du när du fotar med din kamera? Jag har en likadan men förbannas över att inte hitta den rätta inställningen till saker jag fotar..
Sv: Jag är helt värdelös på sånt där med inställningar och grejer. Men på min systemkamera så finns det som en "knapp" man snurrar. Där ställer jag in föremålet som jag fotar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0