Svar på tal..

jenny om Oh dear, shine on me:
du praoade på Cafe momo i haninge va? isf hur var det? :)

Sv: Nej jag praoade på Paus bagarstuga i västerhaninge, inte momo. Men jag kan säga såhär att jobba på ett bageri/café är väldigt hektiskt. Man behövs på flera olika ställen samtidigt och på det sättet så är du oftast inte "sysslo-lös". Man lär sig mycket inom matindustrin och får träffa mycket intressant folk. Jag har fått med mig många erfarenheter efter min prao där. Nu har jag tillochmed helgjobb!


Kommentarer
Postat av: jenny

jahaaa okej, hade för mig det :)

Praoade på restaurang, oxå väldigt hektiskt. Men tack för svaret ! :D

2011-03-15 @ 21:42:13
URL: http://jennywiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0